Paketiniz, kırılgan bantla işaretlenmiş, çift cidarlı bir karton kutu içinde ulaşacaktır. 30 kg'a kadar olan siparişler, bazı istisnalar dışında tek bir koli içinde ulaşacaktır.
Açılmamış bir ürünü iade etmek veya değiştirmek isterseniz, ürünler güvenli bir şekilde bir dış ambalaj (karton kutu) içinde şu adrese gönderilmelidir: 30 Ağustos Cad. NO:18, 06909 Malıköy Anadolu OSB/Sincan/Ankara. Geri ödeme ve ön ödemeli iade etiketleri sağlamıyoruz, iade için nakliye masraflarını karşılamaktan siz sorumlusunuz.
Geri ödeme için ürün uygunsa, ürün bize ulaştıktan sonra 3-5 iş günü içinde tarafınıza iade edilecektir.
Siparişler ancak işleme alınmamış ve gönderilmemişse iptal edilebilir. İptal etmek isterseniz lütfen tam adınız, sipariş numaranız ve gerekçenizle birlikte musterizhizmetleri@barycat.com.tr adresinden hemen bizimle iletişime geçin.
Koliler depomuzdan ayrılmadan önce kapsamlı kalite kontrolleri yapıyoruz, ancak bazı durumlarda koliniz hasarlı gelebilir. Siparişiniz hasarlı geldiyse ve tazminat talep etmek istiyorsanız*, lütfen tam adınız, sipariş numaranız ve aşağıdakileri açıkça gösteren fotoğraflı kanıtla birlikte musterihizmetleri@barycat.com.tr'ye (satın alma tarihinden itibaren 28 gün içinde) e-posta gönderin: tam dış ambalaj, tam iç Ambalaj, Kutu üzerindeki kargo koli etiketi, kutuda ve üründe hasar ve ürünün tam bir resmi. Devam etmek için tüm gereksinimler sağlanmalıdır. *Kaybedilen hasar/ezik ile orantılı olarak tazminat sağlıyoruz ve geri ödeme için ürün uygunsa, ürün tarafımıza ulaştıktan  3-5 iş günü içinde iadeniz tarafınıza gönderilecektir.
Tüm siparişler, kargonun çevrimiçi takip tesislerinden veya kargo mobil uygulaması aracılığıyla takip edilebilir. Takip detayları, gönderildikten sonra SMS veya e-posta yoluyla sağlanacaktır. Daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa, lütfen adınız ve sipariş numaranızla birlikte musterihizmetleri@barycat.com.tr adresine e-posta gönderin.