Ürünüm hasarlı geldi ne yapmalıyım?

Koliler depomuzdan ayrılmadan önce kapsamlı kalite kontrolleri yapıyoruz, ancak bazı durumlarda koliniz hasarlı gelebilir. Siparişiniz hasarlı geldiyse ve tazminat talep etmek istiyorsanız*, lütfen tam adınız, sipariş numaranız ve aşağıdakileri açıkça gösteren fotoğraflı kanıtla birlikte musterihizmetleri@barycat.com.tr’ye (satın alma tarihinden itibaren 28 gün içinde) e-posta gönderin: tam dış ambalaj, tam iç Ambalaj, Kutu üzerindeki kargo koli etiketi, kutuda ve üründe hasar ve ürünün tam bir resmi. Devam etmek için tüm gereksinimler sağlanmalıdır.

*Kaybedilen hasar/ezik ile orantılı olarak tazminat sağlıyoruz ve geri ödeme için ürün uygunsa, ürün tarafımıza ulaştıktan  3-5 iş günü içinde iadeniz tarafınıza gönderilecektir.